Rabu, 1 Jun 2011

thanks ombak n pantai

hate myself today..naper aku tak sekuat dulu dah...hmmm...ntah lah, maybe aku terlampau byk benda nk kena pikir...aku ni sebenarnya malas nak pikir, tapi aku betul2 ngah stuck..!! serabut..!! macam2 aku nak kena pikir, nak jaga ati org, nak jaga macam2..semuanya aku kena buat...tapi semua org tak paham aku...!! huuuhhh...aku memerlukan pantai...supaya aku bleh bercerita pada laut, dan ombak yang mgerti aku selama ni...yup, sgt memahami aku...dan aku tak kan jumpa ag kawan macam ombak dan pantai ag...the only one kawan aku yg tak pernah marah aku, yg tak pernah kata apa pada aku..apa yg aku tau, deruan ombak tu seakan mengiyakan apa yang aku ckp, pastu desiran air semua tu seakan menyokong aku..hmmm..mungkin aku dah bt salah..tapi percayalah, aku nak jadi diri aku yg sebenarnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan