Isnin, 26 Disember 2011

report praktikal

setelah hampir 4 bulan aku ber-praktikal kat BERNAMA...akhirnya aku sedang mengira minggu2 terakhir aku sebagai seorang pelajar degree...hmmm....bukan senang aku nk habiskan semua ni...pelbagai dugaan terpaksa aku hadapi..terutamanya dlm myiapkan tugasan dan sebagainya..betul lah kata org, degree merupakan level yg paling payah antara diploma, master n PHD..hmmm...hope aku dpt siapkan smpai PHD lah kan..tu harapan smua org tu..hmm...but now, looking for praktikal report yg sedang aku buat sekarang..hmmm...agak bagsu jugak sebab aku dah dapat awal2 lagi semua ni...guideline pun senang jer...so now, kena buat lah yer...jgn maian2 aisya fatihah...seminggu jer ag nk siapkan ni...alhamdulilah , yg lain smua dah siap..cuma tunggu yg mukadimah jer blum ag..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan