Ahad, 1 Januari 2012

2011 bye2...wellcome 2012

aku macam tak percaya
sebab aku dah menghabiskan masa selama setahun 2011 ni
dengan pelbagai kenangan yang aku xkan lupa sampai bila2..
.banyak sangat kenangan aku terutamanya di uitm,
bersama kawan2, keluarga dan sebagainya.
belum ckapa pasal family ag...hmmm..
lagi lah panjang citer nyer...
walau apa pun, tahun 2011 family aku bertambah lagi sorang..hmmm...kakak ipar..
.n maybe insyaallah tahun depan aku akan dapat anak buah lagi..
insyaallah...semuanya tuhan yg tentukan...
n dalam masa yang sama jugak aku pun menerima beberapa soalan
daripada kaum keluarga, kawan2, bila masa nyer plak aku nak kawin kan...
hmmm...tu lah yang menjadi masalah aku skrg ni..
family ader yg suh kawin dulu, pastu keje n sambing master..hmmm..
aku xkisah sebenarnya..cuma kawin, perlukan banyak kos tu...hmmm...tengok lah mcm mana nanti...
calon?hmmm...ntah lah, org nak, kita xnak, kita nak, orang xnak...tu lah jwapan yang aku leh bgtau...
cuma yang pasti skrg ni...aku hanya berserah, saper yg terbaik untuk aku, itulah jodoh aku..
xkisah lah handsome ker x ker, kaya ker x ker, keje aper pun aku xmemilih...
asalkan dia tau tggung jawab dia sebagai suami, n bakal ayah...cukuplah...
tu pengakuan hebat tu...hahahaha...bak kata kawan2 aku, "asya, sumbak sokmo..."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan