Selasa, 31 Mei 2011

jemputan kawin@ tunang

adoooiii...banyak sgt...pening kepala aku nak pikir.aku dah habis beratus dah beli hadiah kat diaorg...hmmm..sepupu aku, sedara mara, kawan, hmmm...tapi aku suka g majlis diaorg..macam2 pengalaman yang aku dapat..errrmmm..dalam masa yang sama aku pun dok usha jugak barang2 hantaran diaorg tu...hehehehe..abg aku kan nak kawin besday aku nanti...hmmm..so, kena lah aku menjalankan semua aktiviti menghias tu...aku dah survey banyak benda...murah, simple, exclusive dan elegance..tu lah yg aku pilih..yg penting abg aku memang tak suka yang berbunga..so, memang menyenangkan aku lah...heheheh..
tapi masalahnya sekarang ni, aku tak kisah sgt yang tu..yg aku pening nyer, bila g kenduri jer, orang tanya, adik bila pulak? haa..yg ni bila lagi..?? dah ader anak ker?? mana suami..? dtg ngan mama je ke? adooooiiiii...rimasssss...!!! aku single, xkawin,xder suami..senang,aku jawab package..!! hahahahhaha..tapi sebenarnya terusik gak hati ni bila org tanya macam tu...macam aku ni dah tua sgt dah tak kawin2 ag...padahal muda ag..(muda lah jugak kan)..hmmm...sabar je lah..nak bt macam mana..aku baru hbis blaja je ni..aku sambung terus dr pas spm smpailah ijazah sekarang..dr tingkatan 1, dah hampir 11 tahun aku blaja tanpa henti..setakat rest 2 bulan jer dan dalam setahun rest 4 bulan jew..hmmm...kadang2 nak nangis sebab cuti tak puas ag, semmester dah nak bukak...
n now, aku dah hbis degree..hehehe..nk keje..beli umah, kete, pastu smbung master..tak pun keje, smbung master, beli umah, kete..hmmm...jodoh?? oppsss...bukan xder org nak, ader jer..kalo ader jodoh, insyaallah, xkemana..:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan