Selasa, 31 Mei 2011

kisah lama

xtau naper..pagi ni aku leh terbukak plak facebook Lan, pakwe lama aku...zaman2 skolah dulu..hmmm..tgk muka dia, macam2 kenangan aku kat sekolah dulu menjelma balik...huhh...aku pun xtau nak cakap macam mana sebenarnya..baguslah kalau dia pun dah bahagia ngan anis sekarang..alhamdulilah..dan kitaorg pun still kawan baik macam dulu jugak..cuma aku dah lama tak balas mesej dia..tu jew..ntah lah, masa dia mesej, aku selalu sibuk..masa dia call aku selalu tak sempat nk angkat..tapi kitaorg ok jew..dia paham aku sibuk..
hmmm...zaman skolah dulu? aku ader kawan baik, nama zizi ngan hajar...diaorg ni lah yg paham jiwa aku..byk pgalaman aku ngan diaorg...dan yag aku paling rapat, ngan hajar..dia ader kat tv al-hijrah sekarang..senior kat sana..bagus..jaja ni dah macam adik beradik dah ngan aku ni..yelah, makan tido, camping, semuanya ngan aku..leh kata semua benda lah kitaorg kongsi bersama..family kitaorg pun rapat gak..
aku rindu nak ulang balik kenangan masa dulu2..tapi ntahlah, xatu lah macam mana..nak kumpul balik semua org semua masing2 payah..time reunion pun leh tgk dua tiga kerat jew..hmmm...insyaallah,kawin aku nanti aku nak kumpulkan semuanya..tu pun kalo aku berjaya...:-) bukan senang woo...masing2 dah kawin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan