Isnin, 30 Mei 2011

life? love? car?house? =WORK

ramai yang tanya saya bila kua semua soalan kat atas tu...bila nak kawin?? hmmm...lambat ag kot...ntah lah..kadang2, hidup ni satu penantian,...
macam mana nak ckp pun xtau gak..a[a yang penting asal saya paham maksud yang tersirat tu..tapi macam susah jer nak gambarkan sebenarnya..
benda terlalu berat nak dipikul..
dulu saya penah rasa semua ni..tapi saya kuatkan semangat, lawan jugak halangan yang melanda..n now, it happened again..n again..so how,,apa lagi kekuatan yang saya ader...kecuali berdoa, n terus berdoa..my life is about u..mama..xsemua orang tahu yang ibu kita dalah sahabat yang paling baik skali dengan kita..naper ckapa pasal mama? sebab mama lah yang mencorakkan kehidupan saya selama ni..mama yang banyak berkorban,abah sentiasa disisi...sy perlu balas semua tu sebagai seorang anak..namun sy tak kuat nak lawan takdir tuhan jika itu telah ditetapkan untuk saya..percayalah, saya tidak bermaksud untuk buat sesuatu yang saya tak pasti..cuma saya kurang yakin dengan apa yang saya lakukan sekarang..betul kata dia, buat solat istikarah, semayang sunat banyak2..i try my best to do it..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan