Ahad, 18 Mac 2012

interview keje

semalam..
pegi interview keje...
hmmm..
pagi2 aku dah terpacak kat komuter pwtc...
n masuk toilet THE MALL...
just to make sure everything will looks ok..
n samapi jer pwtc, org masih bkemas utk bukak booth...hahahaa..
rupanya aku smpai terlalu awal...jam baru menunjukkan
angka 8.15..pagi..!!!
perghhh..!!
malu siot...hehehe
tp aku on jer..okey jer...
semangat nk mintak keje lah konon..

pastu masuk dlm..tetiba
sorg akak ni pgil..
"dik, tolong jadi model kami jap...
nak masuk lam Selamat pagi msia jap g...
penuhkan set kami..
maka aku dan seorang rakan pun tolong lah akak ni kan.
kalo saper2 yg tgk, maybe nampak kot...
n aku pun xgtau saper2..
agpun ari minggu saper nk bukak tv pagi2 ag kan..

lepas tu aku mula lah daftarkan diri utk apply keje tu..
banyak gak yg aku mintak n drobe reusme..
but just wait n see lah yg mana dapat kan..
hmmm...
n now, still seraching lah...
banyak pengalaman aku dapat selama seharian kat pwtc semalam..
walaupun agak penat, namun kesabaran tu amat penting sebenarnya..
n ternyata memang kami semua bersabar..:-))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan