Isnin, 19 Mac 2012

lonely

hmmm...tu lah yg aku rasa skrg...
ntahlah...
aku xtau nk gambarkan mcm mana..
perasaan aku skrg ni..
serabut...
keje....
kawin..
bf...
kete..
umah..
family..
mama...abah...
lagi lah buat aku pening...
sbb..
maybe aku terlalu takut utk bsuara...
utk nyatakan hasrat hati aku yg sbnarnya,..
hingga aku terdampar dlm perasaan sdiri..
stress..
tu jer aku dpt ckp..
bukan senang..
tp bukan susah..
cuma susah skit..
utk senang..
hmmm...
payah..
bukan mudah..
yg mudah memang mudah..
tp tetap payah gak..
sendirian di hill park ni menenangkan aku..
banyak aku belajar dr hidup ni..
mcm2 benda..
tp aku sbnrnya sunyi,,,
perkara tu aku amat akui..
ntahlah...
kalau ditakdirkan aku memang mcm ni...
biarlah dia pergi...
aku bukan sengaja utk buat smua ni..
tp jika ini takdir aku..
aku redha...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan