Khamis, 10 Mei 2012

kau sahabat kekasih & teman

smua org pasti penah dengar lagu ni...
aku tau,,
aku xpenah dgr...eh silap
aku dengar jap td...
terbukak dr hard disk ni..
lagu lama2..
best gak...
hmmm...
aku pun sbenarnya ader citer gak pasal ni..
biasalah kan
zaman skolah, universiti...
mcm2 kawan kita jumpa..
but nobody will be as easy as sahabat n teman..
bukan senang k nk dpt title tu..
hmm..
tp aku bangga, aku ader...
walaupun org tu xtau...
aku akan bgtau kelak...
not now lah kan..
dia memang sgt baik...
tu jer dpt ckp kat sini...
susah senang aku smua dia tau...
n the most important thing dia adalah perempuan k...
bukan lelaki...
n aku pun ader jugak kwn lelaki yg aku mksudkan...
haaaaa...
pening dah kan...
aku pun pening gak sbnrnya...
hehehehehe
never mind...just end..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan