Khamis, 10 Mei 2012

someone asking

when someone asking me....

bila nak kawin dik?
akak bila nak kawin?
cik su bila nk kawin?
aunty bila nk kawin?
muumy bila nk kawin?

huhhhh...
aku dapat rasakan yg soalan itu
sudah memadai utk buat aku kawin..
hahahaahahaha

actually i'm not..
answering to all the questioners...

coz
aku sendiri pun xtau ag bila nk kawin

when talking about married,
smua org nk kawin..

xpayah ckp lah..
memang smua nk kawin kan...

but now...
apa yg aku dpt ckp..
aku dah dapat green light
when my mum say
ADIK DAPAT KEJE,ADIK KAWIN LAH DIK..
jgn tgu lama2..
xelok...
yahoooooo...
it was very unbelievable to me actually...hahahaa

but i'm still confused...
what is the best for me..
bukan senang nk kawin ni...
byk benda kena pikir...
terutamanya bakal husband mcm mana yg u nk
n adakah he will perform his best during the relationship...
i mean dia akan jalani tgjwb sbg husband ke x
tu kita xtau ag..

i just hope dia seorg yg bertgjwb...
xkisah keje aper pun..
at lease ader keje..(aku ni dr dulu ag bkn jenis yg memilih keje)
syg kita. family kita, leh trima kekurangan n klebihan kita..
n really hope dia akan bimbing kita ke jalan yg baik lah kan..

n one thing for sure, nk yg jenis giler mcm aku jugakk....hadoiii...
stresss makkk..!!! kalo yg skema2 ni xpayah lah k...
wat sakit kpala aku jer nanti....hahaha
aku bt lawak,aku sorang yg gelak, mau xgiler nyer mcm tu...
haaa...so cri lah yg betul2 sepadan dgn kita..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan