Khamis, 10 Mei 2012

kerja

when ckp pasal keje...
aku xtau lah mcm mana nk gtau ni...
hmmmm...
mcm2 benda yg terjadi pada aku minggu ni..
smpai jer kL smua dah ready..just wait for loan bank jer..
bila loan lulus, aku dpt twaran lain lak...adoiii...
streesss makkk..so aku just ignore n pilih yg dekat dgn my family
coz aku kan kecik ag...still nk dok ngan mak...
hahahahaha

kidding...!!!

y?? sbb aku terlalu byk tgjawab kat bahu ni...
memang lah kalo jumpa aku, xder aper2 atas bahu aku ni..
hahahaha
tp byk benda sbenarnya...org xkan nampak smua tu
until they know aper yg aku bt tiap2 hari kat umah..

tgjawab pada kucing, arnab dan smua binatang kat umah aku tu...hehehehe

tp yg penting nyer pada family lah kan...huhhhh...
sedey gak ingat skali coz aku bukan
anak sulung
bukan kaya
bukan ctik pun...

setakat ader education skit,
pastu leh harap lah jugak kalo dok umah
tu jer pun yg membuatkan tgjawab tu smua pegi kat aku
aku ni jenis rajin sgt kot...
haaaaaaa..tu lah salah satu sbb sbnarnya..hmmm
ntahlah..aku masih aku...eh...lagu lak..

so skrg ni aku masih mencari...
mencari pekerjaan yg memerlukan aku...haaaa
kelassssss kau maria...!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan